Saturday 25 May 2013

Zetels en hoeksalon van Zitmaxx Wonen maken mijn nieuwe appartement compleet

Lang heb ik uitgekeken naar het betrekken van mijn nieuwe appartement. Ik ging van een klein flatje 3 hoog, naar een licht en ruim appartement van alle luxe voorzien. Er zat al een prachtige keuken in. Niet een standaard uitvoering, maar een moderne witte keuken met een prachtig natuurstenen werkblad en alle denkbare inbouw apparatuur. Ook het sanitair was spiksplinternieuw. Ik kon er daarom zo intrekken en klussen of verbouwen was compleet overbodig. Wel vond ik mijn meubels niet in dit nieuwe appartement passen. In plaats van al mijn meubelen te verhuizen, besloot ik een groot gedeelte van de hand te doen en een nieuwe hoeksalon en zetels  te kopen. Het leek me handig eerst diverse websites van meubelzaken te bekijken zodat ik het aanbo d en de prijzen kon vergelijken. Al snel kwam ik terecht op de website van Zitmaxx Wonen. De meubelcollectie op de site is breed en divers. Het viel me op dat je er ongeacht je woonsmaak en stijl altijd wel iets kunt vinden.  Ik heb een voorkeur voor moderne meubelen en in deze stijl zag ik zeer veel mooie meubels. Mijn oog viel op een mooie hoeksalon. De prijs viel me erg mee. Ik kon kiezen uit diverse kleurstalen en heb gekozen voor een mooie grijze stof. Maar een zithoek is natuurlijk niet compleet zonder een paar comfortabele zetels. Ook op dit gebied heeft Zitmaxx Wonen een hoop te bieden. Ik wilde 2 dezelfde modellen in een contrasterende stof. Hier hoefde ik niet lang naar te zoeken. Ik koos voor zetels met mooie strakke poten. De één in diep paars en de ander in een grijs met paarse stof. Een prachtige combinatie. Nadat ik de bestelling geplaatst had, kon het wachten op de bezorging beginnen. Vorige week zijn de door mij bestelde meubels met een grote vrachtwagen afgeleverd. De bezorgers hebben deze precies op de juiste plek in de woonkamer geplaatst. Wat ben ik trots op mijn nieuwe woning en mijn nieuwe interieur! Ik geniet er iedere dag van!

No comments:

Post a Comment